Projekt F - filmprojektet

Jag är just nu på bra humör. Nenne kom till mitt kontor (Läs: Min balkong) runt 18 och där satt vi och jobbade med F (som i filmprojektet) i tre och en halv timme. Nu har vi tagit ett ganska stort steg, skakat hand på vad filmen faktiskt ska heta och givit oss själva ett par deadlines att förhålla oss till. Mer kapital ska sökas, och en grafisk profil ska fastställas i samband med det.

Vi har även börjat nosa på en av de viktigaste faktorerna för att F ska bli så bra som vi vill - musiken. Jag kontaktade en bekants bekant (som även är en annan bekants bekant, and he is also min bekant också kan man då kankse säga) som gör väldigt fin elektronisk musik som passar perfekt att ha som både matta och självständig musik. Fick precis svar från honom och han är sammarbetsvillig, woho!

Och så är det ju självklart det där himla manuset. Jag har inte kommit så långt på det men några ledord i ämnet börjar sticka ut mer än andra och det ger lite inspiration.

Kommentarer
Postat av: nenne

Sv: aa, jag förstår vad du menar! det är ju väldigt annorlunda, men också väldigt effektfullt! det skulle förmodligen passa utmärkt - åtminstone åt den bit som blir lite "tyngre", förstår du hur jag tänker? för att verkligen få rätt stämning i allt speciellt under det som blir lite mer känslosamt? fungerar säkert på massa andra ställen också, men det var det första som jag tänkte på!

2012-07-03 @ 00:51:07
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Spännande :D!!

Föresten, kan inte du skicka filmen från lägret till mig :D så kan ja söka upp mailadresser till skådespelarna å sen skicka in den till västernorlands uttagning till novemberfestivalen :D

2012-07-03 @ 10:20:31
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Naaajs, men skulle behöva ladda ner den :O! Har du den på datorn? Kan du skicka den till min mail med sprend.se då?

2012-07-03 @ 10:31:29
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback