Senaste tiden i mobilbilder i blandad kvalitet

En pianist, 11 små ballerinor och Jean Ce. Om man hade några frågor under Ömheten-inspelningen skulle man ta dem med honom, på franska eller knagglig engelska.

Nenne med en skitlång simlina som vi fraktade i en soptunna i en lastbil från Njurunda till Matfors. ASSÅ.

När jag kokade kaffe för fulla muggar blev jag bästis med de snälla damerna som arbetade på Njurunda simhall och blev bjuden på en sjukt god slush!

På filmlägret i Ålsta tog jag inte så många bilder. Därför ger jag er Lotta i motljus.

Olof fyllde 50! Hemlis angående bilden - han har redan blåst ut ljusen en gång, men han var inte nöjd med bilderna utan tände och blåste ut dem igen för att få bättre blider. Eller kanske för att få en extra önskning.

Jag och Astrid skulle åka till birsta. Det tog oss över en timme, bussen var 20 minuter sen och överfull. Folk satt/stod/hängde överallt!

Tänkte också bara nämna att jag är riktigt nöjd med hur jag sorterade mina flaskor i duschen idag. Arbetsskadad Hej Hej Arbetsskadad!

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Fina bilder ^^!

Haha älskar den sista! Riktigt fint ;D

2012-06-21 @ 11:33:47
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback