I'll face it with a grin, I'm never giving in

Den här bilden fotades 1/7/2011. MITT EGNA HÅÅÅR ASSDFGHJKLKJHGDD </3

Man skulle nästan kunna tro att jag bara har hittat på allt det här med att jag är sjuk för att få en massa bekräftelse-kommentarer. Ni skriver så himla fina grejer till mig, och det är en magisk känsla att veta att ni finns där för mig och bryr er. Om ni någon gång råkar ut för någonting (let's hope att ni inte gör det, men ni kanske behöver flytthjälp eller en zumbakompis eller nåt) så kommer jag finnas där för er också, förutsatt att jag kan. Men det ska jag nog kunna. Jag kan allt. Denna jävla situation ska inte tro att den kan hålla mig nere under någon längre tid, åh nej, max fyra dagar varannan vecka. All annan tid är det jag som bestämmer, jag som gör roliga grejer och far omkring som en himla äventyrsorkan. Idag är det den sista sjukdagen för behandling nummer 6, och imorgon åker jag till ett filmläger för tjejer i en vecka. När jag kommer hem ska jag fira tre födelsedagar, Hannah som blir 20, Astrid som blir 18 och Olof som blir 50. Och jag kommer njuta av varenda ynka sekund. Vad säger du nudå, LYMFKÖRTELSJÄVEL?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hiya...! Du känner inte mig men jag har följt dig ett tag (okey det där lät creepy, men jag har följt din BLOGG) och jag måste säga att jag beundrar dig och din kick-ass inställning. Det är fasiken inte lätt att hålla humöret uppe i en sådan här situation och du är stark som inte ger efter totalt! Tänkte bra säga det. Keep up the good work!

2012-06-11 @ 16:32:32
Postat av: JonnaNS

Fint att mitt namn försvann... Smidigt värre. Det var i alla fall jag som skrev föregående kommentar. Wosh...

2012-06-11 @ 16:33:50
URL: http://jonnans.blogg.se/
Postat av: nenne

angående vår film:

http://youtu.be/2IW4DzYSpEs

that is fucking beatufil!

2012-06-16 @ 13:03:33
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Du är toppen Louise, en fantastisk förebild för alla oss som är friska och för de som har det svårt.

Du är en sann kämpe och jag kan inget annat än att beundra dig och din inställning till sjukdomen och till livet. Helt rätt! Du klarar allt!! Änglakram :)

2012-07-11 @ 10:46:13
Postat av: Grazyna

det är min kommentar som är ovan :))

2012-07-11 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback