Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.


Just nu ser jag fram emot;
  • Hungergamespremiären med Nenne
  • Att Astrid kommer och hälsar på
  • Att sluta behöva använda vinterskor och dunjacka
  • Börja planera dokumentärfilmen som jag och Nenne ska göra
  • Säsong 3 av Sherlock (långt bort men ändå en fin morot)
  • Att klara av de två uppkommande tentorna
  • Att ta körkort och agera chaffis på alla dessa fester som jag kommer besöka nykter
  • Dansens dag, även om jag kanske inte kommer kunna vara med och uppträda
  • Se ansiktsuttrycket på min stackars klass när supergruppen berättar den legendariska historian om Franz Kaffmann och hans älskade Elfriede.

Kommentarer
Postat av: nenne

AAH! vi får inte glömma att boka biljetter snart! :'D

Angående dokumentärfilmen så borde vi träffas och prata om typ grunden och så, och sedan boka ett möte med Ingrid och se om hon har några vettiga saker och säga, eller lite tips eller så :3

2012-03-15 @ 20:46:58
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback