Öhm... Hej igen!

Jag har inte skrivit någonting sen i Tisdags så det kanske är dags nu. Fånigt att vara så pass dramatisk och sedan inte följa upp det.

Först och främst vill jag tacka alla som har ringt och skrivit till mig. Det betyder väldigt mycket och även om jag svarar med få ord så är jag väldigt berörd av ert stöd. Även de som bara kommenterat "♥" på facebook. Det värmer också.

De senaste dagarna har jag mått mycket bättre. Jag har kunnat äta ordentligt (sååååå himla skönt att äta riktig mat igen dessutom, är så galet less på soppa även om det är mysigt och gott), och igår var jag faktiskt på dansen, och idag har jag skrivit en tenta och varit på birsta i X antal timmar. Jag har fortfarande ont i magen och lätt för att bli utmattad, men jämfört med hur det har varit är det en fantastisk förbättring. Nu har min friskvecka börjat, och jag är peppad! Imorgon fyller Mormor 80 år, och det blir stor släktträff och finmiddag. Till veckan kommer Ronja upp och vi ska mysa och nörda. Jag ska även försöka hinna åka ut till både Bredsand och Njurunda, men om någon har tid eller lust att träffas så gäller det att passa på innan torsdag, då nästa behandling börjar. Då ska jag för övrigt börja läsa Hunger Games-böckerna, så Nennster - gimme gimme some reading every night and every day!

Kommentarer
Postat av: nenne

sv: ahaha! whaaaat..? är det sant?! det betyder alltså att han är… 12? dagar yngre än mig? (för ja, jag är fortfarande äldre än dej :3) jag måste göra nåt med mitt liv typ – nu! xD



harkel, serious business now, jag har inte fått svar av ingrid om hon hade tid på tisdag klockan 10.00 - så om vi inte hör något antar jag att vi går dit då hursomhelst?

also, vi borde prata ihop oss om vad vi behöver prata med ingrid om innan tror jag?

also also, du få böckerna när vi träffas - ajj pråmmiss! :)

2012-04-01 @ 16:57:25
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

ah shit! jag kommer ihåg att jag såg en toby turner-video för typ ett år sedan när dom höll på att spela in den! haha, men vad många familiar faces det var! and the movie looks freaking gross :O!

2012-04-03 @ 00:09:22
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

ahaha! jag kommer faktiskt inte ihåg - därmed är det tyvärr stor chans att det var just du som sa det xD

2012-04-04 @ 12:55:31
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback