Häj och välkomna till Hajk, idag ska vi göra en skylt..

...men inte vilken skylt som helst, utan en studentskylt!

Hela dagen idag har bestått av att pyssla iordning en kär väns studentplakat till nästa vecka. När jag hade hållt på i max 40 minuter insåg jag att färgen i pennorna som Jonas använde till min skylt nästan var slut, så då åkte jag till panduro i Birsta för att köpa nya. Istället för bara gult och blått så köpte jag även en rosa, en lila och en röd Posca-penna! Sedan hittade jag även en riktigt fin och glittrig fjäril och några dekorationsblommor och bestämde mig för att pimpa till skylten ordentligt. Nu är den nästan klar, jag måste bara plasta in den och sätta på lite ballonger och band - och försöka lista ut vart jag ska sätta fjärilen.

Nu väntar jag på telefonsamtal från Ömhetens scenograf, snart ska jag göra middag till mig och Jonas, och imorgon blir det blodprov och planering inför helgens filminspelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback