Home sweet home

Idag klev jag upp 07:38 och mådde lite sådär, men jag tog mina mediciner, satte igång en tvätt, och gick till diskbänken och tog tag i ett stort, äckligt berg av disk. Resten av dagen, fram till ungefär fem, har bestått av storstädning. Hela lägenheten, badrum, kök, hall, sovrum och balkong. Gud så nöjd man kan bli av att få lite ordning på sin omgivning! Nu är stället redo för morgondagens schlagerparty, och bara för att jag är så himla stolt, så tänkte jag ta och visa lite bilder på hur världens bästa flygplanslägenhet ser ut när den är nystädad. Vi börjar med balkongen!

Den vita fotöljen är supermysig att sitta och läsa, se på film eller bara chilla i. Den står precis vid fönstret och med bord åt tre sidor. Sen har vi mina tomatplantor! Pappa kom över med bambupinnar och två hinkar fulla med jord idag, så jag planterade snabbt om dom och hoppas på massssssssor av mumsiga tomater (ni vet väl att tomater står för 70% av allt jag äter?) inom en snar framtid!

Ett rum och kök. För ungefär ett år sen såg väggen med TV'n på helt annorlunda ut. Nu inser jag att nästan alla grejer som där står där är Jonas grejer. Framförallt hans nya Star Wars-Xbox. Det är han väldigt stolt över. Jag diggar sumobrottaren.
Och alltså mitt kööööööök. Åååååh I love it! Som alla redan vet så är flygplansväggen min absoluta favoritsak med lägenheten. God bless killen som knäckte den idén.

Sist men inte minst, en liten bit badrum och en liten bit säng. Notera Simba som ligger sked med en liten Bobba Fett. Nästan som en liten metafor för min och Jonas relation, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback