Ja just det.... Bloggen ja....

Hej! Minns ni mig? Minns jag er? Vem vet? Det var så länge sedan sist. Just nu består mitt liv näst intill enbart av skola. Just nu håller vi på med förpackningsdesigns-kursen och eftersom det är superdeadline på onsdag är det fullt ös (medvetslös) just nu. Jag hinner knappt diska. 
 
När den karusellen är färdig ska jag börja söka praktikplats inför våren. Jag vet exakt vad jag vill och vart jag vill vara. Det gäller bara att jag får den platsen. Jag ska (vid tillfälle) göra lite mer filmer, illustrationer, trycksaker och allt som heter grafisk design för att utöka min portfolio med, och framförallt skriva ett jädrans bra ansökningsbrev. Snälla snälla snälla snälla, låt mig för en gångs skull få som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback