Asså Liiiiivet

Hej världen. Nu har jag börjat skolan igen! Under sommaren så var jag väldigt skeptisk angående hur och vad jag skulle göra med mitt liv men jag bestämde mig för att åtminstånne försöka fortsätta på Grafisk design och Kommunikation. Just nu är det Strategisk kommunikation som gäller, extremt mycket snack om PR och jag är ganska okej med det ändå. Det är en stressig kurs med mycket att plugga inför tentan om 14 dagar men det är samtidigt kul och spännande. Dessutom så har jag börjat fundera lite på vart jag ska söka praktikplatser inför nästa termin.
 
Så, för att summera; Jag är ganska inställd på Mediekommunikationsvetenskap just nu.
Eller, jag var. Tills jag såg det här klippet. Nu har hjärnan börjat lura mig igen.
 
 
AHWRGH. Nu vill jag nästan byta håll och bli musikalartist istället. Spelar ingen roll om jag är bakgrundsdansare och står längst bak och knappt syns - det skulle vara så fantastiskt att få gå en dansutbildning på högskolenivå och få ha det som JOBB. 
 
Also; Varför är det så dålig färgkorrigering på klippet? Glee, vad håller ni på med?
 

Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh glee är ju underbart, men inte lika underbart som att du såg den dåliga färgkorren xD hade inte tänkt på förr. De e ju filmklippare du ska bliii :D

Svar: Mjo, det med. Eller vad som helst inom filmbranchen, men den går ju någolunda att komma till via Kommunikation och designbiten. ASGHDSJHHHHHFFFF Min hjärna är så störd just nu, måste komma på en plan
A NOISY BIRD

2012-09-08 @ 21:35:27
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

sv: Du kan bli allt :D! En grundplan kan man göra, men lägg inte för mycket vikt vid den då får man bara ångest.

2012-09-09 @ 11:56:19
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: nenne

woho för att vara tillbaka i skolan! det är faktiskt ganska kul har jag upptäckt :D

2012-09-11 @ 01:42:53
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

sv: WOW. stört vackert! bra exempel på att det funkar att inte behöva se personen som pratar också :D

2012-09-14 @ 11:45:29
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback