Klippiga bergen i min hals

 
Jag har gått och blivit förkyld. Borde ha väntat mig detta, eftersom både mamma och Jonas varit hesa, kraxande vrak under veckan. Nu är det min tur. Jag är extremt missnöjd.
 
Tack vare detta har jag bara nått hälften av dagens plugg-mål. Jag sov till elva och läste 2 kapitel, sen for vi till Bredsand och då var det meningen att jag skulle plugga innan middagen, men då somnade jag i soffan och nu är vi hemma igen och jag har fortfarande inte läst något mer. Morgondagens mål är fem kapitel, eller ja, sju blir det ju nu eftersom jag ligger back två. Plus instuderingsfrågor också. 
 
Ni som känner mig kanske har märkt att jag brukar skriva diverse interna meddelanden till mig själv på min vänstra handled. Saker jag måste komma ihåg, behöver tänka på eller liknande. Just nu står det Kom igen! 
Jag behöver lite balans. Förhoppningsvis orkar och hinner jag gå på baletten imorgon kväll. Kom igen Lollo!
 

Kommentarer
Postat av: nenne

sv: thank you very much i really like det nya över hos dig med! ;D (speciellt header och 'arkiv' och 'kategori'-typsnittet!)

also - I LOVE att du också skriver på handleden! jag lovar att försöka skicka lite balans till dig av det lilla jag råkar ha kvar :3

2012-09-18 @ 01:31:57
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback