Lite utseendefixering såhär mitt i natten

 
Hej folket. Jag har både det ena och det andra att skriva om här i bloggen, men det får vänta tills nästa vecka eftersom jag har en bautatenta att plugga till. Däremot så kändes det lite konstigt att ha kvar "rösta på mig-reklamen" när tävlingen avslutats (de flesta vet redan via sms och facebook, men för dig som bara har koll på mig via denna sida - Vi vann!!!!!! Hurra! Femtontusen kronor, stående ovationer på skandias firmafest och varsitt diplom. Tusen tack till alla som röstade på oss!), så jag gjorde en liten snabb renovering på bloggen.
 
Nu när allting är så fancy så kan vi väl låtsas att jag bedriver någon sorts modeblogg. Eller? Bilderna är i alla fall några inspirerande snyggingar som jag hittade på weheartit. Håll till godo och var tacksam för ditt långa, vackra, underbara hår (jag gissar att majoriteten av mina bloggläsare faller under den kategorin. Alla utom Pappa, fast du är också fin). 
 
 

Kommentarer
Postat av: mammie

de tre sista tror jag du kan "uppnå", dvs finns viss likhet med dig och ditt hår kommer att passera dessa stadier... du måste dock börja sminka ögonen, pusselipuss /mammie

2012-09-16 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback