Pluggkompisar

Tjoho folket! För att visa lite kontraster jämfört med tidigare inlägget så tänkte jag berätta att idag är en bra dag. Det var gårdagen också. I denna stund har jag precis skrivit klart strategisk kommunikationstentan (och nog gick det bra! Tror det blir ett A eller B, eller i värsta fall C), och sitter på Jonas (min gamla! Därav den nostalgiska bilden) dator och surfar runt medans han pluggar. Såhär har vi suttit flera dagar nu, och även om vi inte pluggar samma sak så funkar vi jättebra som bollplank och frågehjälp. 
 
Titta vad duktig han är!
 
Senare ska han bjuda mig på lunch på stan (hahahah varför tycker jag att den meningen får mig låta som en golddigger?). Mysipys. Okej nu har jag slut på saker att rapportera, over and out!

Kommentarer
Postat av: nenne

check this out:
http://www.youtube.com/watch?v=lUkoF_8MxGY&list=FL7YJqQIW_NACsE8wGZslsLw&index=0&feature=plcp
supersnyggt gjort, men också ett häftigt sätt att sätta cancer i perspektiv till annat, kan kanske vara ett "kul" sätt att göra på?

2012-09-26 @ 00:46:53
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback