Fröken fjollträsk

Hej Lollo, varför bloggar du inte om hur kul du har det i Stockholm? FÖR JAG HAR FAN INTE TID. Dessutom skulle inläggen bli ganska ointressanta, inte för att jag inte har kul men för att 1) Jag sitter och klipper och klipper och klipper 09:00-17.30, och sedan sitter jag och kodar och kodar och kodar fram tills jag går och lägger mig, och 2) De moodreelsen som jag klipper får jag nog inte berätta så mycket om, eftersom de tillhör diverse producenter och filmbolag och tjottahejti (visst är tjottahejti ett underbart ord? Undrar hur det kom till...). Idag lyckades jag klämma in en 45-minuters joggingtur (och råkade springa rakt in i Urban trails-loppet i Kungsträdgården som precis skulle starta, sådär otroligt bortkommen som bara jag kan vara, så då sprang jag snabbt hem igen i ren pinsamhet) eftersom det har varit ungefär 14 grader och solsken. Där, där fick ni en liten story från Stockholm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback