It's gonna be May

Hej folket! Glad Valborg! Säger man så? Grattis på sista April? Så säger man i alla fall inte!
Ikväll är det inget festande på gång för mig. Jag var nästan på väg att åka iväg och fira Valborg i Uppsala, i all brutalitet som innebär, men jag var klok istället och skaffade mig några vuxenpoäng och valde att stanna kvar i Stockholm och slutspurtsplugga webbdesign hela kvällen.
Mogenhet: Level up! 
 
För övrigt så håller jag även på att planera min sommar så att den klaffar bra. Såhär ser min plan ut nu: 
  • Juni: Ta körkort!!!!!!! Samma sekund som jag inte läser i 200% studietakt tänker jag gå till körskolan och anmäla mig till intensivkurs. Det är otroligt löjligt och pinsamt att jag inte har fått det här gjort tidigare, men så fort jag blir klar med något som har tagit upp min tid så dyker nya projekt upp. Men. Nu ska det gå. Nu har jag skrivit det på bloggen så nu är det ännu mer pinsamt om det inte blir av, hör du det Lollo om två månader??!?!
  • Juli: Köra bil! Och förhoppningsvis jobba på en långfilmsinspelning!
  • Augusti: Jobba på långfilmsinspelningen, kanske åka tillbaka till Kos för sista gången med Greklandsgänget, och jobba på Kawaiicon. 
  • Spela in Fantasi. Nenncy, we gotta have a planeringsmöte snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback