En liten whiny bitch

Ufo-stjärnan blinkar fel, mitt huvud är uppochned, och jag har blåmärken på axlarna.
Jag har gjort milkshake som inte ens blev gott, och sett serier som inte ens var bra.
Igår försökte jag mig på att göra fransk manikyr. Det blev hemskt. 
Inget är kul längre, allt är bara irriterande. 
Allt låter, allt känns, allt går emot. Att tröstäta hjälper inte ett dugg. 
 
Men det var i alla fall soligt idag. 
 
  
Enligt mina erfarenheter är de tio första veckorna av varje år de värsta. Sedan vänder det. Jag hoppas det stämmer även i år. 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

KÄMPA LOLLO <3 tagga två veckor sen sportlov!! Du klarar det, pussilipuss Med vänlig hälsning sparkling bitch

2013-02-20 @ 22:34:11
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Jag tror helt klart på det där att de första veckorna är de sugigaste!

2013-02-22 @ 12:55:26
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback