Det är typ -20° utomhus.

Hej på er undersåtar. Hur har ni det? Jag har det ganska bra. Idag lämnade vi in vår B-uppsats och efter det gick jag till himlabadet och simmade! Big deal? Yes big deal! Jag har inte badat på riktigt på ett och ett halvt år! Så det var härligt att vara tillbaka i vattnet. 20 längder simmade jag, och innan ni påstår att ni kan simma 80 längder utan att anstränga er det minsta så vill jag påminna er om att jag varken har några armmuskler eller lungor. Så när jag var färdig i poolen gick jag och la mig i bastun, och där låg jag bra. Sedan tog jag mig ut i superkylan igen, men jag känner såhär i efterhand att jag kanske skulle ha stannat i bastun. Japp. Skulle nog ha gjort det. Jag får helt enkelt ta mitt pick och pack och flytta in där imorgon. Så tittar jag ut igen när det blir vår. Japp, så får det bli. Vi ses till våren då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback