Post-workout-kolla-vad-jag-är-healthy-blogg-ish

 
Idag har jag tränat som en discotjej! Haha, Camilla var borta från Hopp/Styrka/Stretch-passet så då tog Ann över, vilket influerade en hel del. Nu är det ju så att jag inte var på Millas pass förra veckan, men jag kan tänka mig att de arbetar nåååågot olika. Men, inget ont om Anns styrketräning, för jag var sjöblöt av svett efter fem minuter och nu är jag helt utslagen. Jag slevar i mig lite hallon m jordnötsmör just nu, i hopp om att jag ska kunna plugga till tentan sedan. För övrigt, sedan när började jag klä mig som en tjejversion av Justin Bieber? Idag tydligen? För övrigt 2, mitt hår är crazy. Såhär i utväxtsfasen har jag märkt att jag går igenom olika stadier. Först var det alien/ägg, sedan bäbis i kundvagn, sedan Martin Freeman som John Watson, sedan Martin Freeman som Bilbo, och nu har jag på något konstigt vis övergått till det inte så jättetrevliga stadiet Rob Schneider. Jahaja. Okej. Visst, celler, arbeta så, men jag föredrar faktiskt Martin Freeman ganska många gånger.
 
För er som inte vet så är detta Rob Schneider:
 
 
Och det här är Martin Freeman i Sherlock och i The Hobbit:
 

Kommentarer
Postat av: nenne

ang. monolit: AAAAAAAAAAAAAAAAH NONONOMG

also: HAHA rob schneider!! jag röstar ändå mer på martin freemans bilbohår!

2013-02-01 @ 01:20:38
URL: http://nenne.bloggproffs.se
Postat av: nenne

also x2: i really like the thing you made! längst upp, med molnen, VERY pretty :D

2013-02-01 @ 01:21:40
URL: http://nenne.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback