The usual.

Backstagebilder från revyn, och väggmålningen som Jonas gjorde för ett par månader sedan. Yes, vi har Pink Floyds prisma som helväggskonstverk. Yes, vi sover under regnbågen. Yes, vi är väldigt, väldigt extraordinära människor, jag och Jonas. 
 
Bloggen är lite öde på grund av att jag helt inte riktigt har tid att skriva någonting här. Eller något intressant. Det jag sysslar mest med just nu är skolan, revyn, och hemmet. I helgen Ikeade vi fram en garderob, igår bakade jag kladdkakemuffins med en touch av jordnötsmör. Hur som helst, så hittade jag denna lista som jag tänkte att ni kanske skulle uppskatta. Eller inte. 
 
Favoriten på tv: Breaking bad (Tror du inte att Jonas lyckades övertala mig om att den serien faktiskt var bra! Jag var något skeptisk i början, men nu är jag inne i det och det är sååååååå spännande.)
Favoriten på datorn: cdon.com, som tydligen säljer kurslitteratur fraktfritt! Och så får man 50 kr i presentkort om man handlar för över 600 kr (Så jag köpte två av tre böcker, fick presentkortet på mailen, och köpte sedan den sista boken och sparade 50 spänn! Woho!)
Ser fram emot: Att få tvätta håret (vilket ska inträffa om cirka fem minuter)
Längtar efter: Praktiken!
Senaste köp: Böckerna från cdon
Senaste sms: Från Hannah, som skulle komma hit och låna en bok av Jonas
Senaste maträtten: Fish 'n chips
Favoritfrukt: Har fått det förklarat för mig att tomat tydligen är en frukt så då kan jag ju inte säga något annat än tomat
Senast sedda film: DJANGO UNCHAINED!!!!! ÅÅÅH Quentin du är så bra på att göra film
Vart vill du åka just nu: London, New York, Tokyo, Göteborg, Irland, Guadeloupe, Rymden. The usual.
Vad gjorde du igår: Bakade muffins, diskade, pluggade, och byggde klart garderoben
Vad ska du göra i morgon: Dansa balett! Plugga lite till, tvätta, diska, och sådant. 

Kommentarer
Postat av: Linzo you know who sparkling bitch

ALLTSÅ MÅSTE FÅ SE VÄGGJÄVELN IRL SNARAST DISCOBRUDEN

2013-01-31 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback