Passar på att längta lite



Varför så dålig bild? Det är en skärmdump från en youtubevideo, då blir det inte så snyggt. Anyway, ett tränat öga kan urskilja Maria och Jesper till vänster, och hon som håller upp en telefon/kamera/svart sak från djävulen är Jag! (Hahah Jag ser ut som Snape i Harry Potter när han mumlar förbannelser, skillnaden är att jag sjunger med.) Det är från Markus Krunegård på Gatufesten. (Jag tror även att jag hör spår av Maria som sjunger med, hähä.) Lovely. Jag känner att en konsert/festival inte vore helt fel just nu.

Kommentarer
Postat av: sally

Sv: .... Vad....Var.....Det där? :O



Jesus....



Okej, tack för ditt bidrag iallafall! xD

2010-08-29 @ 13:54:19
URL: http://nastansallys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback