Day 19 – Something you regret

Egentligen ångrar jag väl en hel del saker, men jag försöker hålla mig till tanken att om jag inte hade levt mitt liv precis som jag hade gjort det så skulle jag inte vara jag som jag är idag. Som jag skrev tidigare så tror jag på ödet, att saker händer för en anledning och försöker lita på att saker och ting kommer att gå bra.

Dock ångrar jag jättemycket att jag inte läste Historia A i ettan eller tvåan. Jag verkligen avskyr att behöva ta mig till västermalm i tid och otid när jag egentligen borde få lägga tid på Lucards eller att läsa nån annan intressant kurs.

Kommentarer
Postat av: Hanna Wedén

Sv: TACK LOPPE!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-19 @ 20:54:50
URL: http://meteorshower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Here my answer mister:

För att det var den bästa bilden jag hittade på dig med någon mongig min. Och since jag inte har något PS på min dator så orkade jag itne klippa bort honom! hähä.

2011-01-19 @ 21:27:58
Postat av: julia

hittade nästan alla bilder på weheartit!! :)

2011-01-20 @ 16:36:52
URL: http://jibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback