Day 20 - This month



Den här månaden inledde jag tillsammans med Johanna och Jonas, som har hängt med rätt mycket de senaste 20 dagarna. Morgornarna (narnanannana...?) har varit kyliga och mörka men ändå väldigt fina med alla ljus ("All of the lights, All of the lights," <-Tvångstanke) som hälsat på mig när jag varit påväg till skolan. X antal random tokiga saker har hänt, till exempel när Kuzmin ringde mig mitt i natten 13/14 Januari och vi gick bort till Skvadern för att bygga en ståtlig och lagom provocerande snöskulptur.

Och självklart borde jag posta en lista (med det åh så kreativa namnet "Mest för att komma ihåg vad låtarna hette") med månadens bästa nyupptäckta låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback