What?! Har jag inte bloggat om Albin Gromer??!



Det här är då en artist vars musik jag fullkomligen har avgudat sen jag hörde honom för första gången. Det var på en grafisklektion, någon gång innan Jul, som jag lyssnade på P3 och hörde då en snabb liten intervju med honom och därefter - Så många gånger. Sen på P3 Guldgalan gjorde han ett magiskt framförande av Här inne hos mig, och idag, när jag var ute och joggade och precis skulle ge upp och börja gå istället, hörde jag för första gången hans nya låt Tillsammans, och jag blev så jäkla glad och pepp att jag spurtade resten av vägen hem istället!

Sen kan det ju inte vara så svårt att lista ut att jag verkligen älskar den här IKEAreklamen. Han borde göra en längre version av den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback